Referenties
Hoe wordt Coachkwartier ervaren?
Hoe wordt Coachkwartier ervaren?
Jullie zijn heel goed bezig en ik hoop dat er veel mensen die worstelen met de verandering contact met jullie kunnen opnemen en dezelfde positieve ervaring krijgt als ik heb ervaren.
Dit is geen 'nice to have' maar een 'must have' voor iedereen die bij ons werkt.
Coachkwartier vind ik zeker een aanrader! Voordat ik begon bij coachkwartier was ik zoekende in mijn werk; Is dit wat ik wil? Wat zou ik anders willen? Waar wil ik in uitblinken? Wat zijn mijn kwaliteiten? Welke stappen moet ik zetten om hierachter te komen?
In ben in gesprek gegaan met mijn coach. Een fijne vrouw, kan heel goed luisteren en doorvragen waardoor we snel bij de kern kwamen. Ze had geen oordeel en was er echt voor mij, ze was meedenkend en dit was fijn. Ze had goede adviezen. Zij heeft me enorm geholpen om een concrete hulpvraag te formuleren en mijn kwaliteiten in kaart te brengen door een 360 graden feedback uit te zetten in mijn omgeving. Coachkwartier heeft fijne documenten en formulieren om te gebruiken, het zijn zoveel documenten dat je zelf kan bepalen wat er bij jou past.
Wat ik heel fijn vond is dat ik zelf in kon plannen wanneer ik een gesprek wilde en hoe lang. Dit zorgt ervoor dat je aan niemand verantwoording af moet leggen, je bent eigenaar van je eigen proces en kunt het tijdspad zelf uitstippelen.
Mijn onzekerheid staat mijn proces in de weg, Mijn coach zet me in mijn kracht door te kijken mijn kwaliteiten en helpt mij om de volgende stappen te zetten in mijn carrière. Ik ben haar erg dankbaar en kijk uit naar mijn volgende gesprek!
De stijl van coaching draagt zeer goed bij aan de ontwikkeling van de organisatie omdat de focus ligt in de volle breedte van waarmee we nu bezig zijn. Zoals met duurzame inzetbaarheid, etc. Eigen regie past bij onze visie op leren en ontwikkelen, fijn dat dit het echt mogelijk maakt. Deze coaching raakt de kant van de medewerker en tegelijkertijd ook die van de organisatie. We waarderen het dashboard waarmee we regelmatig terugkoppeling krijgen vanuit ons coachteam. De coaching staat echt dicht bij de medewerker en het werk, een veel grotere groep medewerkers - en ook andere medewerkers -wordt bereikt.
Mooi om bij de opstart samen een eigen loginpagina te maken (organisatieportal) die herkenbaar is voor medewerkers en waarop wij onze eigen aandachtpunten kunnen integreren. Meerwaarde vanaf aanvang!
In Coronatijd werd vergaderen met beeld heel normaal, daardoor voelde 'gewoon' bellen in het begin wat onwennig. Maar dat verdween snel en uiteindelijk heb ik het als prettig ervaren. Het gaf mij ook de vrijheid om bijvoorbeeld van mijn bureau op te staan/even te gaan wandelen tijdens het gesprek